16-07-2018 | De kracht van de fysieke winkel

In de media wordt veel gesproken en geschreven over de toekomst van de fysieke winkel. Online zou een bedreiging zijn, het aantal winkelmeters
zou fors teruglopen en het winkelbeeld zou voorgoed veranderen. Toch blijkt er in de praktijk nog steeds ruimte te zijn voor goede, onderscheidende
zaken. In Groningen vestigen zich immers regelmatig nieuwe en unieke winkelconcepten.

Tijdens deze masterclass spreken we over de kansen en mogelijkheden voor de fysieke winkel. Zo hebben we retaildeskundige Tom Kikkert, die
ons mee neemt in zijn laatste inzichten omtrent de retail van de toekomst en hoe deze is gebaseerd op waarden in plaats van
producten. Johan Rietsema, strateeg & conceptontwikkelaar bij de organisatie Binnenbrand, vertelt hoe zij de merkidentiteit vertalen
naar een goed conceptplan. En we horen van Arnout Baas, Marketing & e-commerce Manager bij Dille & Kamille waarom ook fysieke winkels
nog van deze tijd zijn. Uiteraard gaan we ook daadwerkelijk aan de slag. Want welke kansen zie je als ondernemer en/of medewerker en hoe
kijken onze experts hier tegenaan? 

Een avond waarin u zelf de regie in handen heeft, dus meld u vandaag
nog aan!

Voor deze masterclass zijn beperkt plaatsen beschikbaar

Sprekers:

Tom Kikkert - Retaildeskundige

Johan Rietsema - conceptontwikkelaar Binnenbrand

Arnout Baas - Marketing & E-commerce Manager Dille & Kamille

Programma:

18.15 uur: Inloop met broodjes en soep
18.45 uur: Aanvang programma
21.00 uur: Afsluiting en borrel
21.30 uur: Einde

Locatie:

Martiniplaza

Leonard Springerlaan 2

Aanmelden:

In verband met een maximum aantal deelnemers dient u zich vooraf aan te melden. Het aanmeldformulier vindt u aan de rechterkant van deze pagina. Aan deze bijeenkomst zijn GEEN kosten verbonden.