19-04-2017 | De P van Klantgerichtheid

Succesvolle bedrijven willen altijd groeien; hun verkoop stimuleren, alle verkoopkansen verzilveren, hun conversie verhogen, zorgen voor een hogere besteding per klant of de klanttevredenheid verbeteren. Ze willen meer omzet realiseren door hét verschil te maken in hun klantcontacten. Ze willen graag meer blije klanten.

Tijdens deze bijeenkomst neemt Chantal Riedema, oprichter van Shopology u mee in de wereld van blije klanten. Wat kun je als persoon en bedrijf doen in de snel veranderende economie, met een consument die steeds veeleisender wordt, op welke wijze betrek je je personeel en je collega's bij deze weg naar succes?
 

Sprekers:

Chantal Riedeman - Shopoloog en oprichter Shopology

Programma:

18.30 uur: Inloop met broodjes en soep
19.00 uur: Aanvang programma + opening
20.45 uur: Afsluiting en borrel
21.15 uur: Einde

Locatie:

Martiniplaza

Leonard Springerlaan 2

Aanmelden:

In verband met een maximum aantal deelnemers dient u zich vooraf aan te melden. Het aanmeldformulier vindt u aan de rechterkant van deze pagina.